Dag 3 - Een lege accu - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Ben Abel - WaarBenJij.nu Dag 3 - Een lege accu - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Ben Abel - WaarBenJij.nu

Dag 3 - Een lege accu

Door: Ben Abel

Blijf op de hoogte en volg Ben

02 September 2015 | Curaçao, Willemstad

Reisverslag 3
We hebben gisteren besloten om vandaag een mooi strand verderop het eiland op te gaan zoeken. Dit zou ongeveer een half uur rijden moeten zijn. Maar na een uur, waren we er nog niet en na meerdere keren verkeerd te hebben gereden hebben we maar het eerste strand aangehouden wat we konden vinden. Tijdens onze route kwamen we plotseling langs een heel mooi stukje natuurgebied. Dit was een Flamingo Area, een natuurgebied waar honderden Flamingo´s vrij in de natuur verblijven. Natuurlijk zijn we even gestopt om even te gaan kijken. Erg mooi om te zien.

Eenmaal aangekomen op strand Playa Porto Mari zien we dat dit een veel kleiner stand is. Veel rustiger dan die van gisteren, maar een keer zo mooi. Enorme rotsen waar je langs kunt zwemmen en verschillende vissen kunt bewonderen. Rond een uur of 6 lopen we terug naar de auto en blijkt dat de accu leeg is en met een half uur zou het ook al donker zijn. Natuurlijk gebeurd dit als we helemaal op een afgelegen strand zitten, ver van ons appartement. Gelukkig wilde iemand met een dikke jeep ons helpen en hebben we de auto weer kunnen starten. Een wijze les voor Carien, laat nooit meer de lampen branden. Haha grapje, dit had ons allemaal kunnen overkomen.

Terug gekomen in ons appartement hebben we lekker gekookt en zijn hebben we lekker drankjes op het dakterras gedaan. Er leuk dat je de groep steeds beter leert kennen.